В цьому модулі я для себе краще дізнався про роль і призначення учнівської роботи, який я можу використовувати з учнями для навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту, нарешті зрозумів всі можливості роботи в Вікі, з великим задоволенням розпочав учнівську роботу на Вікі. Зовсім по іншому розглянув свій проект, переглянув план роботи та основні питання. Вважаю, що проект створений в вікі, краще зв’язаний із реальним світом, життям учнів, відобразить ефективне використання ІКТ.
Завантаження оболонки нового проекту навіює певний асоціативний ряд. Спочатку довго-предовго чорний-пречорний морок-екран нашого педагогічного незнання, потям яскравий спалах білого світла нових-пречудових знань, і нарешті результат - непереможне безпричинне гальмування там, де начебто мав бути всеосяжний прогрес...
Життя згортається у вузеньку трубочку роботи над вивченням цього курсу. І в цьому його сенс.
Завантаження оболонки нового проекту навіює певний асоціативний ряд. Спочатку довго-предовго чорний-пречорний морок-екран нашого педагогічного незнання, потям яскравий спалах білого світла нових-пречудових знань, і нарешті результат - непереможне безпричинне гальмування там, де начебто мав бути всеосяжний прогрес...
Життя згортається у вузеньку трубочку роботи над вивченням цього курсу. І в цьому його сенс.
Комментариев нет:
Отправить комментарий