Поиск по этому блогу

четверг, 31 мая 2012 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені глибше уявити і зрозуміти, яким може бути оцінювання (не тільки в проектній роботі). Я вважаю, що залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе їм досягненню поставлених навчальних , мені сподобалась робота з електронною бібліотекою оцінювання, яка вразила мене  великою кількістю  форм  та шаблонів  для оцінювання, які я вважаю, допоможуть мені в  подальшій роботі. Але критерії оцінювання відрізняються від нашої освітньої системи, вони для мене не зовсім зрозумілі. Чому саме 70% - 3 бали. Якщо оцінювати за такою шкалою наших школярів - можна сміливо повертатись на 5-бальну систему, бо решта оцінок просто не використовуватимуться...

Завтра перший день літа. А у нас, а у нас - "детский час, детский час"...



Комментариев нет:

Отправить комментарий