Цей модуль 6 допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: я зрозумів як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання, як можна навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті, я згоден, що інформування - кращий спосіб забезпезпечення безпеки учнів в інтернеті, але частіше за всього спочатку треба інформувати самого вчителя.
А взагалі спасіння потопаючого - справа рук (і ніг) самого потопаючого. Забезпечити надійний захист дітей від загроз Інтернету на даному етапі розвитку технологій - неможливо! І тільки від кропіткої роботи батьків, від вихованості дитини, від її поінформованості та потреб залежатиме те, на яких сайтах дитина зависатиме.Прагнення взнати щось нове не заглушити...
А взагалі спасіння потопаючого - справа рук (і ніг) самого потопаючого. Забезпечити надійний захист дітей від загроз Інтернету на даному етапі розвитку технологій - неможливо! І тільки від кропіткої роботи батьків, від вихованості дитини, від її поінформованості та потреб залежатиме те, на яких сайтах дитина зависатиме.Прагнення взнати щось нове не заглушити...
найцікавіше буде тоді коли прийдеться інформувати вчителя інформатики )))
ОтветитьУдалитьВи не відмітили роль батьків в організації безпечної роботи учнів в інтернеті. Від батьків залежить дуже багато
ОтветитьУдалить